31 Μαΐ 2012

TO ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ καταγγελει τη speedex

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

Λυσάνδρου 7 Πλ. Αττικής
Τ.Κ 10446 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ/ΝΟ FAX 2110113749

e - mail:
mailtosettea@yahoo.gr
  Το Σωματείο Εργαζομένων Ταχυδρομικών Ταχυμεταφορικών Επιχειρήσεων Αττικής εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια του, στην οικογένεια του αδικοχαμένου συναδέλφου μας  Γερασίμου Σταμίρη. Ταυτόχρονα  καταγγέλλουμε την εταιρεία SPEEDEX  για τις μεθόδους τρομοκράτησης  που χρησιμοποιεί κατά εξακολούθηση σε βάρος εργαζομένων , και που αυτή την φορά είχε σαν αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο του συναδέλφου.
  Συγκεκριμένα  την Παρασκευή 25/5/2012 , ο  συνάδελφος Γεράσιμος Σταμίρης με την ιδιότητα του μέλους του ΣΕΤΤΕΑ, μας ενημέρωσε πως εξαιτίας της  απώλειας 3 φακέλων της alpha bank  την περασμένη Τρίτη , ανακρίθηκε από τον υπεύθυνο ασφάλειας της SPEEDEX Δ. Τσώτα την Παρασκευή 25/5 στα γραφεία του υποκαταστήματος της SPEEDEX στον Βοτανικό, χωρίς να επιτραπεί η παρουσία μέλους της διοίκησης του επιχειρησιακού σωματείου speedex , αλλά ούτε και του προϊστάμενου συναδέλφου Μπάμπη Κοντόπουλου.
  Κατά την ανάκριση ο υπεύθυνος ασφαλείας της SPEEDEX, είπε στον  συνάδελφο πως η εταιρεία θα καταφερθεί εναντίον του, ασκώντας ποινική δίωξη για την απώλεια των φάκελων,  εκτός αν αποχωρήσει οικιοθελώς ο συνάδελφος από την SPEEDEX .Εδώ πρέπει να σημειώσουμε πως ο Γεράσιμος Σταμίρης είχε πάρει 1 μηνά αναρρωτική  άδεια γιατί είχε  προβλήματα  υγείας  και του χορηγούνταν  φαρμακευτική  αγωγή .Παρά το γεγονός ότι  η  Speedex  γνώριζε το πρόβλημα υγείας του συναδέλφου εξακολούθησε την παράλογη πίεση επάνω του , καθώς την ιδία τακτική με τον υπεύθυνο ασφάλειας Δ. Τσώτα κράτησε και ο   οικονομικός  διευθυντής  Π. Γιαννίκης, ο  όποιος επέμεινε στην άσκηση δίωξης εναντίον του συναδέλφου, κατά την διάρκεια  της δεύτερης  συνάντησης που είχε ο συνάδελφος το απόγευμα της Παρασκευής 25 Μαΐου παρουσία  και  του Ηρακλή Ποζαπαλίδη μέλους της διοίκησης του ΣΕΤΤΕΑ.
  Δυο μέρες αργότερα τη Κυριακή 27 Μαΐου ο Γεράσιμος Σταμίρης δεν άντεξε το βάρος της πίεσης που του ασκήθηκε και κατέληξε από ανακοπή καρδιάς.
Ηθικός αυτουργός  για τον θάνατο του συναδέλφου είναι η Speedex, συγκεκριμένα ο υπεύθυνος ασφάλειας Δ. Τσώτας και ο οικονομικός διευθυντής Π. Γιαννίκης. Απαιτούμε την άμεση απομάκρυνση τους από την εταιρεία. Απαιτούμε επίσης αποζημίωση στους δικαιούχους κληρονόμους του συναδέλφου.
  Δεν είναι η πρώτη φορά που οι εταιρείες στον κλάδο μας παραβιάζουν την  νομοθεσία, τους κανόνες  υγιεινής και ασφάλειας, στέλνοντας στον θάνατο συνάδελφους .
  Έχουν το θράσος να  θέλουν να ονομάζονται εταιρείες κοινής ωφέλειας , διεκδικώντας ταυτόχρονα κομμάτι του δημόσιου  ταχυδρομείου , ενώ παραβιάζουν με τόσο τραγικό τρόπο  τις ζωές μας.
  Προσπαθούν να επιβάλουν τον εργασιακό μεσαίωνα υλοποιώντας τα σχεδία του ΣΕΒ, ΔΝΤ, ΕΕ, ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ τόσο για τον  θάνατο του συναδέλφου μας,  όσο και για την τρομοκρατία που προσπαθούν να επιβάλουν.
  Η κηδεία του συναδέλφου θα γίνει στο 3ο νεκροταφείο την Τρίτη 29 Μαΐου  στις 12:30 το μεσημέρι. Όποιος συνάδελφος θέλει να συνεισφέρει οικονομικά να επικοινωνήσει στα  εξής  τηλέφωνα του σωματείου: 2110113749- 6936899350  .
  Καλούμε τους συναδέλφους να πάρουν μέρος στην 4ωρη στάση εργασίας  την Τρίτη 29-5-2012 και ώρες 12:00-16:00 που προκηρύσσει το ΣΕΤΤΕΑ και το επιχειρησιακό σωματείο εργαζομένων στη speedex.


Για το ΔΣ
 
                                                                         Ο Πρόεδρος                                                                                   Ο Γ. Γραμματέας
                                                                 Κώστας Στάμος                                                                        Γιώργος Παπαδημητρίου

15 Μαΐ 2012

Κάτω τα χέρια από τις συλλογικές συμβάσεις!
Μέτωπο αντίστασης και διεκδίκησης!

Συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς η επίθεση στα εργατικά δικαιώματα. Κάτω από τις σαφείς εντολές του δεύτερου μνημονίου και της τρόικας, του ξένου και του ντόπιου κεφάλαιου, το πολιτικό προσωπικό της αστικής τάξης ξεκίνησε μία επέλαση με στόχο, αυτή τη φορά, την πλήρη ισοπέδωση-κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων.
Η συρρίκνωση της μετενέργειας (δηλαδή της επέκτασης ισχύος μίας κλαδικής σύμβασης μετά την καταγγελία ή τη λήξη της) από έξι σε τρεις μήνες αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση. Ένα βήμα που θα σημάνει την κατακόρυφη μείωση των μισθών και του μεροκάματου για εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους, την απώλεια σημαντικών δικαιωμάτων που προέβλεπαν οι κλαδικές συμβάσεις, τη γενίκευση της εργασιακής ανασφάλειας, την ένταση και επέκταση της εργοδοτικής αυθαιρεσίας.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο η μείωση της μετενέργειας. Μαζί με αυτή και πριν από αυτή είναι οι νόμοι που προβλέπουν την υπερίσχυση των επιχειρησιακών συμβάσεων επί των κλαδικών, η απευθείας κρατική παρέμβαση στο ύψος των μισθών της Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, οι νόμοι για την επέκταση των «ελαστικών» εργασιακών σχέσεων (εκ περιτροπής εργασία, μερική απασχόληση, ενοικίαση εργαζομένων κ.λπ.) και μια σειρά άλλα αντεργατικά μέτρα που «άναψαν το πράσινο φως» για το ξεκίνημα ενός «μακελειού» στους χώρους δουλειάς.
Και, παρά τα κροκοδείλια δάκρυα της εργοδοσίας, δεν μπορεί να κρυφτεί η αδημονία της να μπουν όλα αυτά τα μέτρα σε εφαρμογή, αλλά και να «εμπλουτιστούν» με νέα, ακόμη χειρότερα για τους εργαζόμενους. Αυτό μαρτυρά η κατακόρυφη αύξηση των επιχειρησιακών συμβάσεων, των ατομικών συμβάσεων, της μετατροπής συμβάσεων από πλήρους σε μερικής απασχόλησης, οι καθημερινοί εκβιασμοί στους χώρους δουλειάς για αποδοχή άθλιων όρων εργασίας κάτω από την απειλή της απόλυσης. Αυτό μαρτυρούν οι απανωτές καταγγελίες συλλογικών συμβάσεων από την εργοδοσία, αλλά και το στήσιμο δεκάδων εργοδοτικών «ενώσεων προσώπων». Αυτό μαρτυρούν οι χιλιάδες απολύσεις «παλιών» εργαζομένων και η αντικατάστασή τους με «νέους», χειρότερα αμοιβόμενους, έξω από κάθε σύμβαση και στη βάση πολύ χειρότερων όρων δουλειάς.

12 Μαΐ 2012

ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ......

Το σχέδιο της απομάκρυνσης 150.000 υπαλλήλων στο Δημόσιο, που προβλέπεται ήδη από το δεύτερο Μνημόνιο με στόχο την περιστολή των δημοσίων δαπανών, έχει ήδη επεξεργαστεί η απερχόμενη κυβέρνηση σε συνεργασία με την Task Force. Έτσι, μετά τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης, επανέρχονται στην ημερήσια διάταξη οι διαδικασίες για την απομάκρυνση περίπου 50.000 υπαλλήλων το χρόνο, όπως απαιτεί μετ' επιτάσεως η τρόικα.

Σύμφωνα με σημερινό (12/5) δημοσίευμα της εφημερίδας "Το Βήμα" μετά την εκπόνηση των κριτηρίων για την αξιολόγηση του προσωπικού, που αναμένεται να επεκταθεί τον Ιούνιο σε όλες ανεξαιρέτως τις υπηρεσίες του Δημοσίου, η κυβέρνηση επαναφέρει και την απόφαση για την εισαγωγή Συστήματος Περιγραμμάτων Θέσεων. Το σύστημα αυτό σημαίνει ότι όλες οι θέσεις του Δημοσίου θα «επανεξεταστούν» στο πλαίσιο της κατάρτισης των νέων οργανισμών από μηδενική ουσιαστικά βάση με την καθιέρωση νέων προσόντων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων.

Η διαδικασία αυτή εκτιμάται ότι θα ανοίξει το δρόμο για την απομάκρυνση των υπαλλήλων που θα αδυνατούν να καλύψουν τις εν λόγω θέσεις με βάση τις νέες αυξημένες απαιτήσεις.

Σε πρώτη φάση αναμένεται να εκπονηθούν 50 περιγράμματα θέσεων που θα καλύψουν κατά προτεραιότητα, «οριζοντίως», όπως αναφέρεται, θέσεις υπουργείων, γενικών γραμματειών και ΝΠΔΔ διαφόρων κατηγοριών, κλάδων και ειδικοτήτων, καθώς και θέσεις ευθύνης.
Αυτό σημαίνει ότι τα 50 αυτά περιγράμματα θέσεων θα αντικαταστήσουν σε ολόκληρο το εύρος του Δημοσίου τα υφιστάμενα διάσπαρτα καθηκοντολόγια και προσοντολόγια που επιτρέπουν την πρόσληψη και, κυρίως, την παραμονή των υπαλλήλων στις υπηρεσίες. Με βάση αυτά τα περιγράμματα θα κληθούν οι υπάλληλοι να επανατοποθετηθούν στις θέσεις εργασίας τους, μετά και την ισχύ της κινητικότητας σε όλόκληρο το εύρος του Δημοσίου.
 
Συγκεκριμένα, τα περιγράμματα θέσεων θα περιλαμβάνουν ιδίως:

•Τον τίτλο και τον ορισμό της περιγραφόμενης θέσης εργασίας.
• Τον σκοπό και το αντικείμενό της θέσης εργασίας.
•Το απαιτούμενο επίπεδο τυπικών και άτυπων γνώσεων και τις απαραίτητες δεξιότητες και ικανότητες για την κάλυψη της θέσης εργασίας.
•Το πλαίσιο δεοντολογίας και επαγγελματικής ηθικής εντός του οποίου καλείται να λειτουργήσει ο κάτοχος της θέσης εργασίας.
•Την ανάλυση της θέσης εργασίας σε κύριες και επιμέρους λειτουργίες που επιτελεί, την περιγραφή των καθηκόντων και τις απαιτούμενες συνθήκες άσκησής τους.
• Αποτύπωση θέσεων εργασίας

«Το Σύστημα Περιγραμμάτων Θέσεων» όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση «συνιστά ένα ολοκληρωμένο και δυναμικό σύστημα περιγραφής θέσεων εργασίας στη δημόσια διοίκηση, το οποίο -λαμβάνοντας υπόψη του τα βασικά προαπαιτούμενα των σύγχρονων δημοσίων πολιτικών και του σύγχρονου τρόπου διαχείρισης των δημόσιων οργανισμών- διαμορφώνει ένα νέο πλαίσιο περιγραφής θέσεων, βασικό γνώρισμα του οποίου είναι η μετατόπισή του από τις άλλοτε 'παραδοσιακές' μορφές περιγραφής αρμοδιοτήτων (καθηκοντολόγια, προσοντολόγια, οργανισμοί εσωτερικής λειτουργίας), σε νέες μορφές περιγραφής θέσεων, οι οποίες είναι εστιασμένες περισσότερο στο παραγόμενο αποτέλεσμα (outputs/results)».
 
Ειδικότερα, το περίγραμμα θέσης εργασίας νοείται ως ένας τρόπος-εργαλείο αποτύπωσης μιας θέσης εργασίας που επιδιώκει να συνδυάσει δύο βασικές παραμέτρους:

Πρώτον, τι επιδιώκει ένας δημόσιος οργανισμός από μια συγκεκριμένη θέση εργασίας ή ομάδα θέσεων (αποστολή, στόχοι, επιδιωκόμενα αποτελέσματα).

Δεύτερον, τι είδους χαρακτηριστικά και στοιχεία χρειάζεται να έχει ο κάτοχος της θέσης προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι του οργανισμού.
 
Ως εκ τούτων, το περίγραμμα θέσης περιγράφει και οριοθετεί το περιεχόμενο της θέσης εργασίας σε δύο βασικά επίπεδα: Σε επίπεδο τυπικών γνώσεων, δεξιοτήτων, ικανοτήτων και εμπειρίας και σε επίπεδο μη τυπικών γνώσεων, αξιών, συμπεριφορών, τα οποία θεωρούνται εξίσου απαραίτητα για την επίτευξη των στόχων, διατυπωμένων με όρους αποδοτικότητας και οικονομικότητας.
 
Υπό αυτό το πρίσμα, όπως σημειώνεται στη σχετική απόφαση, «η προστιθέμενη αξία του περιγράμματος θέσης δεν σχετίζεται μόνο με τη γνώση, τις ικανότητες ή τις δεξιότητες και τα προσόντα εν γένει που διαθέτει ένας υπάλληλος, αλλά πολύ περισσότερο με τη νοοτροπία, τις στάσεις, τις αξίες, τα κίνητρα με τα οποία ο υπάλληλος εμπλουτίζει τη θέση αυτή».
Πηγή: tovima.gr

11 Μαΐ 2012

Έξω οι ξένοι! (τώρα και με εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας)

Η παρακάτω εγκύκλιος μοιράστηκε τις προάλλες σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες υγείας της χώρας. Κεντρική ιδέα: Δε θέλουμε να παρέχουμε υπηρεσίες υγείας σε αλλοδαπούς. Σε κανέναν αλλοδαπό. Ας όψεται όμως που μας δεσμεύουν οι διεθνείς συνθήκες για τους πρόσφυγες και την προστασία της δημόσιας υγείας. Αν ήταν στο χέρι μας θα βάζαμε φαρδύ-πλατύ έξω από τα νοσοκομεία ένα Φερμπότεν και θα προσλαμβάναμε και καμιά δεκαριά χρυσαυγίτες για σεκιούριτι. Δυστυχώς όμως, πρέπει να το παίξουμε και πολιτισμένοι. Για αυτό βγάζουμε εγκυκλίους που απειλούν τους διοικητικούς και τους υγειονομικούς ότι αν περιθάλψουν παράνομα ανασφάλιστο μετανάστη, θα έχουν συνέπειες. Άντε, γιατί το έχουν παραξηλώσει πια με τον ανθρωπισμό τους όσοι δουλεύουν στα νοσοκομεία…
Ε Γ Κ Υ Κ Λ Ι Ο Σ
ΘΕΜΑ: Διευκρινήσεις σχετικά με την πρόσβαση στο σύστημα ιατροφαρμακευτικής και νοσηλευτικής περίθαλψης της χώρας σε Αλλοπαδούς και Ανασφάλιστους.
ΣΧΕΤ: Η Υπ΄ αριθ. 139491/06 ΚΥΑ (ΦΕΚ 1747/Β/30.11.06)
Προκειμένου να επιτευχθεί έλεγχος, περιορισμός και εξορθολογισμός των δαπανών στα Δημόσια Νοσοκομεία της Χώρας, δεδομένου ότι δεχόμαστε μεγάλο κύμα μεταναστών, παρακαλούμε να εφαρμοσθούν τα ακόλουθα:
Mε την παραπάνω σχετική ΚΥΑ έχουν καθοριστεί οι προυποθέσεις,τα κριτήρια και οι διαδικασίες πρόσβασης στο σύστημα ιατροφαρμακευτικής και νοσηλευτικής περίθαλψης της χώρας για τους ανασφάλιστους και οικονομικά αδυνάτους πολίτες (Έλληνες και Αλλοδαποί).
Ειδικότερα:
1. Διεθνής Σύμβαση περί της Νομικής Κατάστασης των Προσφύγων, υπογραφείσα στη Γενεύη την 28.7.1951 και κυρωθείσα με το ΝΔ3989/1959 (Α΄201), ορίζει στο άρθρο 1Α παράγραφος 2 (όπως η διάταξη αυτή τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 παράγραφος 2 του Πρωτοκόλλου της Νέας Υόρκης της 31-1-1967, κυρωθέντος με τον ΑΝ 1968 Α΄125 ) ότι ως «πρόσφυγας» νοείται, μεταξύ άλλων, και κάθε πρόσωπο, το οποίο «συνεπεία δικαιολογημένου φόβου διώξεως
λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικότητος, κοινωνικής τάξεως ή πολιτικών πεποιθήσεων ευρίσκεται εκτός της χώρας, της οποίας έχει την υπηκοότητα και δεν δύναται ή λόγω του φόβου τούτου δεν επιθυμεί να απόλαυση της προστασίας της Χώρας ταύτης».
2. Το άρθρο 23 του ΝΔ3989/1959 (Κύρωση Πολυμερούς Σύμβασης Νομικής Κατάστασης Προσφύγων) ορίζει ότι η Ελλάδα υποχρεούται να επιφυλάσσει στους νόμιμα διαμένοντες πρόσφυγες μεταχείριση όμοια με αυτήν που επιφυλάσσει στους πολίτες της, όσον αφορά την πρόνοια και συνδρομή που παρέχει το Δημόσιο, όπως προσδιορίζονται από το εθνικό δίκαιο και τα οποία θα πρέπει να ερμηνεύονται ευρέως.
3. Το άρθρο 15 του ΠΔ 266/1999 (Διοικητική υπαγωγή και λειτουργία του υφισταμένου στο Λαύριο Αττικής Κέντρου
Προσφύγων και κοινωνική προστασία των αναγνωρισμένων προσφύγων, των αιτούντων άσυλο και των παραμενόντων για ανθρωπιστικούς λόγους) αναφέρει ότι η ιατροφαρμακευτική και νοσοκομειακή περίθαλψη παρέχεται δωρεάν σε αλλοδαπούς που βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια με την προϋπόθεση ότι είναι
ανασφάλιστοι και οικονομικά αδύνατοι και ανήκουν σε μια από τις κατηγορίες:
α) Έχουν αναγνωριστεί από τις αρμόδιες αρχές ως πρόσφυγες.
β) Έχουν υποβάλλει αίτηση για αναγνώριση προσφυγικής ιδιότητος η οποία βρίσκεται στο στάδιο εξέτασης από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης.
γ) έχει εγκριθεί η παραμονή τους για ανθρωπιστικούς λόγους ή έχει ταχθεί προθεσμία η οποία δεν έχει εκπνεύσει.
Μόνο απαιτούμενο δικαιολογητικό για την εν λόγω παροχή είναι για κάθε μία από τις άνω κατηγορίες αντίστοιχα (α) το δελτίο ταυτότητας πρόσφυγα (β) υπηρεσιακό σημείωμα αιτούντος άσυλο αλλοδαπού και το δελτίο αιτήσαντος άσυλο αλλοδαπού και (γ) το ειδικό δελτίο παραμονής αλλοδαπού για ανθρωπιστικούς λόγους.
4. Α. Η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη περιλαμβάνει:
α) Εξέταση στα εξωτερικά ιατρεία των κρατικών νοσοκομείων, των κέντρων υγείας και των κρατικών περιφερειακών ιατρείων και διενέργεια παρακλινικών εξετάσεων.
β) Παροχή φαρμάκων με συνταγή ιατρού υπηρετούντος στα ιδρύματα του προηγούμενου εδαφίου, θεωρημένη από το Διευθυντή της κλινικής.
4. Β. Η νοσοκομειακή περίθαλψη περίθαλψη περιλαμβάνει νοσηλεία σε κλινική της Γ΄ θέσεως των κρατικών νοσοκομείων.
Το ΠΔ 299/99, αναγνωρίζοντας, προφανώς, το ευάλωτο της καταστάσεως των προσφύγων προέβλεψε δωρεάν ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη κατ’ αρχήν υπέρ των οικονομικά ασθενέστερων εξ΄ αυτών, χωρίς ωστόσο στην πράξη να τίθενται προϋποθέσεις οικονομικού χαρακτήρα.

Οι δημόσιες υπηρεσίες, τα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης, οι οργανισμοί και επιχειρήσεις κοινής ωφελείας και οι οργανισμοί κοινωνικής ασφάλισης υποχρεούνται να μην παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε υπηκόους τρίτης χώρας, οι οποίοι δεν έχουν διαβατήριο ή άλλο ταξιδιωτικό έγγραφο που αναγνωρίζεται από διεθνείς συμβάσεις, θεώρηση εισόδου ή άδεια διαμονής και γενικά δεν αποδεικνύουν από έχουν εισέλθει και διαμένουν νόμιμα στην Ελλάδα.
Εξαιρούνται τα νοσοκομεία, θεραπευτήρια και κλινικές, όταν πρόκειται για υπηκόους τρίτων χωρών που εισάγονται εκτάκτως για νοσηλεία και για ανήλικα παιδιά, από το ΤΕΠ του κάθε Νοσοκομείου για έκτακτο – επείγον ή/και λοιμώδες περιστατικό.
Στην εν λόγω διαδικασία δεν έχουν δικαίωμα πρόσβασης οι μη νομίμως διαμένοντες αλλοδαποί.
Ρητή και μοναδική εξαίρεση αποτελούν τα περιστατικά που προσέρχονται ως επείγοντα και αφορούν σε απειλητικές για τη ζωή και υπερεπείγουσες καταστάσεις, που εισάγονται από το ΤΕΠ κάθε Νοσοκομείου.
Επίσης, τα προσερχόμενα άτομα που έχουν μολυνθεί από HIV η άλλα λοιμώδη νοσήματα εφόσον χρήζουν θεραπευτικής αγωγής και μέχρι σταθεροποίησης της υγείας τους.
Σε κάθε άλλη περίπτωση θα καταβάλλεται η προβλεπόμενη κατά περίπτωση δαπάνη από τους ιδίους, με βάση τηνεκάστοτε ισχύουσα ΚΥΑ.
Παρακαλούμε να μεριμνήσετε για την άμεση ενημέρωση των Διοικητών των Νοσοκομείων εποπτείας σας .
Οι Διοικήσεις των Νοσοκομείων οφείλουν να προβαίνουν σε έλεγχο για την πιστή εφαρμογή των ανωτέρω.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

πηγή: Αριστοτέλους 17